Adres en reisinformatie
Adres
Noordzee Résidence De Banjaard
Reisinfo
Algemeen
Openstaande posten
Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons heeft overgemaakt of dit direct gaat doen, dan dien je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs dien je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.
Bezoekers
Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf bij het Service point te melden.
Oplaadpunt elektrische auto's
Het park beschikt over een centraal oplaadpunt voor elektrische auto's. Een deel van de vakantieverblijven beschikt over een privé oplaadpunt. Deze verblijven kun je met voorkeur boeken. Om een oplaadpunt te gebruiken dien je in het bezit te zijn van een laadpas. Op het park zijn laadpassen niet verkrijgbaar.
Serviceset
Voor het gemak hebben wij een serviceset in je vakantieverblijf gelegd. Hierin treft je praktische (schoonmaak)artikelen.
Wifi
Je kunt de wifi inlogcode vinden op de binnenzijde van het keukenkastje.
Toegang tot het zwembad
Als gast van Noordzee Résidence De Banjaard heb je gratis toegang tot het zwembad op het park. Daarnaast kun je op vertoon van een toegangskaart, zwemmen in het zwemparadijs op Roompot Beach Resort te Kamperland. Deze toegangskaart is verkrijgbaar bij het Service point van Noordzee Résidence De Banjaard.
Aankomen, toegang & inchecken
Aankomst
Vanaf 16.00 uur ben je van harte welkom op ons park. Aanreizen is mogelijk op maandag tot 17.00 uur en vrijdag tot 18.00 uur. Ben je niet in de gelegenheid om binnen deze tijden of op deze dagen aan te reizen, dan verzoeken wij je vriendelijk om tijdig contact op te nemen met het Service point via telefoonnummer 0031 (0)113 885 100.
Parkeren
Je kunt de auto parkeren op de voorziene parkeerplaatsen bij je vakantieverblijf. Parkeren is alleen toegestaan in de daarvoor bestemde parkeervakken, niet op het gras en andere groenstroken! Auto's die niet in de vakken geparkeerd kunnen worden, kun je op de parkeerplaats voor bezoekers zetten.
Verblijf je in vakantieverblijf Lodge 4, Sauna Lodge 2, Baby Lodge 2+1 of Tiny House 2? Parkeer dan op de centrale parkeerplaats. Er zijn parkeerplekken dichtbij de accommodaties waar je kort mag parkeren om spullen in- en uit te laden. Daarna vragen wij je vriendelijk om de auto te parkeren op de centrale parkeerplaats naast de ingang van het park.
Heb je een arrangement geboekt?
Op je aankomstdag ontvangt je bij het Service point alle informatie over de inhoud van het arrangement. Houd er rekening mee dat je vóór 17.00 uur arriveert als je arrangement al op de aankomstdag begint.
Vertrek & administratieve afhandeling
Vertrek
Op de dag van vertrek dien je om uiterlijk 10.00 uur je vakantieverblijf te verlaten.
Vakantieverblijf netjes achterlaten
Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst het vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,-/€ 115,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.
Mijn Roompot
Al geboekt? Bekijk en wijzig je boeking in mijn Roompot, en boek extra's bij om je verblijf nog fijner te maken!
Bekijk je boeking